حمله شدیدالحن کانون هواداران پرسپولیس به کمیته داوران

حمله شدیدالحن کانون هواداران پرسپولیس به کمیته داوران

 

رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس گفت: اعتراض هواداران پرسپولیس دعوای تاج و کمیته داوران را علنی کرد.

 به گزارش کاپ و به نقل از سایت رسمی پرسپولیس،عباس اسماعیل بیگی افزود: صبح امروز که با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ تماس گرفتم تا اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را به نحوه قضاوت داوران به ایشان اعلام کنم، در کمال تعجب و در شرایطی که پیش‌بینی می‌کردم ممکن است از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران دفاع کند، با تائید اعتراض هواداران پرسپولیس توسط رئیس سازمان لیگ مواجه شدم.

وی در ادامه تصریح کرد: مهدی تاج ضمن تائید نظرات هواداران و صحبت‌های غیاثی کارشناس داوری، به صراحت گفت که نسبت به چیدمان داوری‌ها و نوع قضاوت آنها در بازی‌های پرسپولیس شدیدا مخالف است و نقش او در این راستا فقط پرداخت هزینه‌های داوران است نه بیشتر.

رئیس کانون هواداران پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای تاج با اشاره به اتفاقات اصفهان و ضعف داوران اذعان داشت از ابتدا با قضاوت فغانی در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن مخالف بوده و او نیز اعتقاد داشت؛ رفتار کمیته داوران با هواداران پرسپولیس چیزی شبیه لجبازی است.

اسماعیل بیگی گفت: در بین صحبت‌هایی که بین بنده و آقای تاج رد و بدل شد به خوبی اختلافات شدید سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون فوتبال مشخص بود و اینکه امروز رئیس سازمان لیگ کشور که از دید هواداران پرسپولیس در این اتفاقات یکی از مقصران است، حق را به پرسپولیس می‌دهد و اینکه اعتراضات هواداران را قبول می‌کند، را باید به فال نیک گرفت.

رئیس کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در اعتراض هواداران به شرایط موجود گفت: از هیأت مدیره و مدیر عامل محترم باشگاه پرسپولیس تقاضا داریم که به جد این مسائل را پیگیری کنند، چون این موضوع طبیعی و معمولی به نظر نمی‌رسد. شأن پرسپولیس باید حفط بشود حتی درخواست داریم از لیگ هم کناره‌گیری کنیم چرا که اگر قهرمان از پیش مشخص شده باشد، پس بازی کردن فایده‌ای ندارد جز هزینه‌های گزاف، تلاش مضاعف و بازی با جان و روح هواداران که با ارزش‌تر از همه چیز است. در این شرایط خیلی‌ها به مرز سکته رسیده‌اند.

وی ادامه داد: درخواست بعدی هواداران از هیأت مدیره و مدیر عامل محترم باشگاه، این است که پرسپولیس باید از جام چهارجانبه تبلیغاتی کناره‌گیری کند چرا که با توجه به بحران‌هایی که برایش پیش آورده‌اند و در پی داوری‌ها و برنامه‌های مشخص شده، نباید برای تبلیغات برخی افراد، خودشان را به آب و آتش بزنند. چرا پرسپولیس در زمان وقفه لیگ بجای استراحت و تجدید قوا باید بازی کند و تیم‌های نورچشمی، عزیزدردانه و قهرمانان از پیش تعیین شده، استراحت کنند؟!

اسماعیل بیگی در ادامه افزود: استفاده از نام شهدا برای تبلیغات است و بس. در پی تصمیماتی که هواداران گرفته‌اند، پیشنهاد می‌دهیم تا جهت حفظ مقام ارزشمند و شامخ شهدا و به احترامشان که برای تک تک هواداران پرسپولیس واجب بوده و هست، هیأت مدیره، مدیر عامل، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به جای شرکت در این جام، در روز هشتم شهریور که مقرر شده است نخسیتن بازی پرسپولیس برگزار شود، همپای هواداران در گلزار شهدا حاضر شده و یاد و خاطره آن بزرگواران را گرامی بداریم.

رئیس کانون هواداران پرسپولیس در پایان گفت: ای کاش مسوولان فدراسیون فوتبال که دم از شهدا می‌زنند و دنبال تبلیغات و بهره‌های خودشان هستند به جای برگزاری جام‌های تبلیغاتی، راه شهدا را پیشه می‌کردند که همانا صداقت در رفتار و کردار است.